tu będzie pierwszy banner 0 1 0
Glacier NC400
 
>Start >Nowości >Polecamy >Promocje >Wyprzedaże >Planowane dostawy >FAQ >Hurt
  Dnia 27.05 (piątek) nie pracujemy

Dnia 27.05 (piątek) nie pracujemy. Prosimy o wzięcie tego pod uwagę przy planowaniu zamówień.   Pozdrawiam...czytaj dalej
Pytania i odpowiedzi

Dane Firmy

Podmiot odpowiedzialny:

COOLING.PL Zdziech Spółka Jawna, z siedzibą w 02-230 Warszawa przy ulicy Jutrzenki 73.

NIP: 5223020887
REGON: 360174497
KRS: 0000531986

Punkt odbioru w Warszawie

Adres:

ul. Jutrzenki 73
02-230 Warszawa
tel. 222920130

Prosimy kierować się na koniec parkingu, bezpośrednio do magazynu.

Godziny otwarcia:

pon-pt:   9.00 - 17.00

Dojazd:

WKD stacja Salomea

Jak kupować

Proces składania zamówień w naszym sklepie jest niezwykle prosty. Poniżej skrócony opis jego przebiegu.

Wystarczy dodać pożądane produkty do koszyka, kolejno zarejestrować się w sklepie i wybrać miejsce dostawy, a następnie sposób płatności. Na  trzeciej stronie formularza składania po sprawdzeniu zgodności danych i ewentualnym dodaniu komentarza do zamówienia, kliknąć "Kupuję i płacę".
 
Jeśli zamawiane produkty były opisane na stronie jako dostępne to już w ciągu 8 godzin roboczych paczka jest gotowa do wysłania.

W razie jakichkolwiek wątpliwości służymy szybką pomocą pod numerem telefonu +48 222920130.

Faktury VAT

Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT.

Realizacja zamówień

Proces realizacji zamówień został stworzony z myślą o tym, by był jak najbardziej przejrzysty. Wygląda następująco:
  • Po tym, jak klient  kliknie przycisk "Potwierdź" zamówienie wpływa do naszego systemu i posiada status "W oczekiwaniu".
  • W momencie, gdy cały towar jest dostępny obsługa sklepu zmienia status na "Realizacja" lub "Zapraszamy po odbiór".
  • Jeśli któreś z zamówionych produktów nie są dostępne od ręki obsługa nie zmienia statusu, przesyła informację o spodziewanym terminie realizacji zamówienia.
  • W przypadku wybrania formy płatności "Przedpłata" klient jest informowany o fakcie zaksięgowania należności na koncie sklepu.
  • W dniu wysłania paczki przesyłane jest poinformowanie o tym fakcie klientowi wraz z linkiem do trackingu u spedytora (jeśli udostępnia on taką opcję).
Do momentu zanim zamówienie zostanie wysłane cały czas istnieje możliwość modyfikacji jego składu oraz adresu wysyłki.

Terminy wysyłki zamówień

Termin wysyłki zamówienia zależny jest od dostępności produktów, które wchodzą w jego skład. Jeśli wszystkie produkty są dostępne zamówienia założone do godziny 14.00 wysyłane są jeszcze tego samego dnia. W przypadku, gdy wybrana forma płatności to przedpłata lub płatności.pl wysyłka następuje po zaksięgowaniu należności na naszym koncie.
 
Jeśli któryś z produktów nie jest dostępny w podsumowaniu zamówienia w koszyku określany jest typowy czas realizacji. W szczególnych przypadkach czas ten może ulec wydłużeniu, o czym obsługa sklepu zawsze uprzedza klienta.

Dostępne formy płatności

Oferujemy kilka form płatności, tak aby mogli Państwo wybrać tą najwygodniejszą dla siebie. Oczywiście nie zawsze wszystkie formy płatności są dostępne, poniżej prezentujemy ich listę oraz krótki opis.
  1. Przedpłata na konto - płatność w formie przelewu na konto firmowe, wykonywana zawsze przed wysyłką zamówionych produktów. Proforma z numerem konta oraz wysokością przelewu zawsze wysyłana jest do zamawiającego po skompletowaniu zamówionych produktów.
  2. Płatności.pl - system błyskawicznych transakcji elektronicznych udostępniający takie formy płatności jak: płatność kartami kredytowymi i debetowymi VISA / MASTERCARD, mTransfer, Multitransfer i innymi. Płatność wykonywana w trakcie składania zamówienia.
  3. Wysyłka za pobraniem - płatność w formie gotówki uiszczana kurierowi przy odbiorze zamówienia. Forma płatności dostępna jedynie dla wysyłek odbieranych na terenie Polski oraz dla zamówień do 1000 PLN.
  4. Płatność w salonie firmowym - forma płatności dostępna jedynie przy odbiorze towaru w salonie firmowym, możliwość płacenia gotówką lub kartą płatniczą.

Koszty przesyłki

Koszty transportu (stawki promocyjne):

Odbiór osobisty - Sklep w Warszawie, ul. Jutrzenki 73:
  • Zawsze: 0,00 zł
Kurier Siódemka - (cennik dotyczy dostawy w dni robocze):
Koszt transportu zależny od łącznej wartości zamówienia, niezależny od wagi:
  • Łączna wartość do 50 zł                      11,90 zł
  • Łączna wartość od 50,01 do 150 zł          9,90 zł
  • Łączna wartość od 150,01 do 399 zł         7,90 zł
  • Łączna wartość powyżej 399 zł                0,01 zł
Kurier UPS - (cennik dotyczy dostawy w dni robocze):
Koszt transportu stały:
  • Niezależnie od wartości zamówienia         20,00 zł
International Shipping * - orientacyjny czas dostawy podany w dniach od nadania w ostatniej kolumnie cennika 
Koszt transportu zależny od wagi paczki, maksymalna waga jednej paczki 50kg
 
Waga paczki (kg): 20 30 50 Dni:
Austria 89,79 186,96 217,71 3
Belgia 89,79 217,71 264,45 3
Bułgaria 158,67 217,71 264,45 4
Czechy 72,57 173,43 205,41 2
Dania 89,79 217,71 264,45 2
Estonia 114,39 217,71 264,45 3
Finlandia 126,69 231,24 276,75 4
Francja 102,09 217,71 264,45 3
Grecja 163,59 1244,77 303,81 4
Hiszpania 126,69 231,24 276,75 4
Holandia 89,79 217,71 264,45 3
Litwa 77,49 217,71 264,45 3
Luksemburg 89,79 217,71 264,45 4
Łotwa 89,79 217,71 264,45 3
Niemcy 72,57 186,96 217,71 2
Portugalia 147,6 244,77 303,81 4
Rumunia 158,67 217,71 264,45 4
Słowacja 72,57 173,43 205,41 3
Słowenia 114,39 231,24 276,75 3
Szwecja 121,77 231,24 276,75 2
Węgry 102,09 186,96 217,71 2
Wielka Brytania 102,09 231,24 276,75 3
Włochy 102,09 231,24 276,75 4

*) nie doręczamy do / no deliveries to:

  • Hiszpania / Spain - Ceuta, Melilla, Canary Islands,
  • Niemcy / Germany - Büsingen,
  • Wielka Brytania / Great Britain - Offshores,
  • Włochy / Italy - Campione d'Italia, Livigno, San Marino, Vatican.

Opłaty związane z formą płatności:

  • Przedpłata na konto: 0,00 zł
  • Płatności.pl: 0,00 zł
  • Przesyłka za pobraniem (dotyczy wysyłki Kurierem): 6,00 zł
  • Gotówka/karta płatnicza (dotyczy odbioru w punkcie w Warszawie): 0,00 zł

Zwroty towaru

Klient będący konsumentem może odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, lub przez wbudowany system obsługi reklamacji i zwrotów, w terminie 14  (czternaście) dni od dnia dostawy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. W razie skutecznego odstąpienia od umowy sprzedaży umowa jest uważana za niezawartą. Klient zobowiązany jest do zwrotu zakupionego towaru, a sprzedawca wpłaconej przez klienta należności wraz z kosztami transportu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 (czternaście) dni. Towar zwracany przez klienta powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
 
Szczegóły w regulaminie, wzór oświadczenia tutaj, opis procedury z wykorzystaniem systemu w tym artykule.