Dane Firmy
Podmiot odpowiedzialny:
COOLING sp. z o.o.
Adres: ul. Sokołowska 24, 05-806 Sokołów
NIP: 5223020887 REGON: 360174497 KRS: 0000970871
Punkt odbioru zakupów hurtowych
Adres:
Centrum logistyczne "Hillwood Janki 2" (mapa).
ul. Sokołowska 24 05-806 Sokołów tel. 222920130
Doki o numerach od 31 do 36
Godziny otwarcia:
pon-pt: 9.00 - 17.00
Jak kupować
Proces składania zamówień w naszym sklepie jest niezwykle prosty. Poniżej skrócony opis jego przebiegu. Wystarczy dodać pożądane produkty do koszyka, kolejno zarejestrować się w sklepie i wybrać miejsce dostawy, a następnie sposób płatności. Na trzeciej stronie formularza składania po sprawdzeniu zgodności danych i ewentualnym dodaniu komentarza do zamówienia, kliknąć "Kupuję i płacę".
Jeśli zamawiane produkty były opisane na stronie jako dostępne to już w ciągu 8 godzin roboczych paczka jest gotowa do wysłania. W razie jakichkolwiek wątpliwości służymy szybką pomocą pod numerem telefonu +48 222920130.
Faktury VAT
Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT.
Realizacja zamówień
Proces realizacji zamówień został stworzony z myślą o tym, by był jak najbardziej przejrzysty. Wygląda następująco:
-
Po tym, jak klient kliknie przycisk "Potwierdź" zamówienie wpływa do naszego systemu i posiada status "W oczekiwaniu".
-
W momencie, gdy cały towar jest dostępny obsługa sklepu zmienia status na "Realizacja".
-
Jeśli któreś z zamówionych produktów nie są dostępne od ręki obsługa nie zmienia statusu, przesyła informację o spodziewanym terminie realizacji zamówienia.
-
W przypadku wybrania formy płatności "Przedpłata" klient jest informowany o fakcie zaksięgowania należności na koncie sklepu.
-
W dniu wysłania paczki przesyłane jest poinformowanie o tym fakcie klientowi wraz z linkiem do trackingu u spedytora (jeśli udostępnia on taką opcję).
Do momentu zanim zamówienie zostanie wysłane cały czas istnieje możliwość modyfikacji jego składu oraz adresu wysyłki.
Terminy wysyłki zamówień
Termin wysyłki zamówienia zależny jest od dostępności produktów, które wchodzą w jego skład. Jeśli wszystkie produkty są dostępne zamówienia założone do godziny 14.00 wysyłane są jeszcze tego samego dnia. W przypadku, gdy wybrana forma płatności to przedpłata lub płatności.pl wysyłka następuje po zaksięgowaniu należności na naszym koncie.
Jeśli któryś z produktów nie jest dostępny w podsumowaniu zamówienia w koszyku określany jest typowy czas realizacji. W szczególnych przypadkach czas ten może ulec wydłużeniu, o czym obsługa sklepu zawsze uprzedza klienta.
Dostępne formy płatności
Oferujemy kilka form płatności, tak aby mogli Państwo wybrać tą najwygodniejszą dla siebie. Oczywiście nie zawsze wszystkie formy płatności są dostępne, poniżej prezentujemy ich listę oraz krótki opis.
- Przedpłata na konto - płatność w formie przelewu na konto firmowe, wykonywana zawsze przed wysyłką zamówionych produktów. Proforma z numerem konta oraz wysokością przelewu zawsze wysyłana jest do zamawiającego po skompletowaniu zamówionych produktów.
- Płatności.pl - system błyskawicznych transakcji elektronicznych udostępniający takie formy płatności jak: płatność kartami kredytowymi i debetowymi VISA / MASTERCARD, mTransfer, Multitransfer i innymi. Płatność wykonywana w trakcie składania zamówienia.
- Wysyłka za pobraniem - płatność w formie gotówki uiszczana kurierowi przy odbiorze zamówienia. Forma płatności dostępna jedynie dla wysyłek odbieranych na terenie Polski oraz dla zamówień do 1000 PLN.
Zwroty towaru
Klient będący konsumentem może odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, lub przez wbudowany system obsługi reklamacji i zwrotów, w terminie 14 (czternaście) dni od dnia dostawy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. W razie skutecznego odstąpienia od umowy sprzedaży umowa jest uważana za niezawartą. Klient zobowiązany jest do zwrotu zakupionego towaru, a sprzedawca wpłaconej przez klienta należności wraz z kosztami transportu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 (czternaście) dni. Towar zwracany przez klienta powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
|