Zwrot towaru w ciągu 14 dni, dodawanie zgłoszenia.
System do obsługi zgłoszeń po sprzedażowych używany do rejestracji zwrotu służy także do rejestracji reklamacji. Poniżej znajduje się przykładowy opis zgłoszenia produktu do zwrotu dla klienta posiadającego konto.

Panel użytkownika

Wybór zamówienia, z którego produkt będzie zwracany

Wybór zwracanego produktu

Oznaczenie zwracanej ilości, wybór rodzaju zgłoszenia (w tym przypadku zwrot w ciągu 14 dni), "sposób wydania towaru" oznaczony jako "nie dotyczy" ponieważ cooling.pl nie będzie odsyłał towaru, co ma miejsce tylko przy reklamacji.

Podanie numeru konta do zwrotu, opis który w tym przypadku nie jest konieczny.

Potwierdzenie dodania zgłoszenia

Informacja o statusie zgłoszenia wysyłana jest na email, ale także można ją sprawdzić po zalogowaniu

Wybór zgłoszenia z listy swoich zgłoszeń

Szczegóły zgłoszenia wraz z statusem oraz komentarzem sklepu, można dać własną odpowiedź w przypadku otrzymania dodatkowych zapytań ze strony sklepu.
Klient nie posiadający konta, tylko pierwsze trzy kroki są inne
Ze względu na brak konta nie da się na nie zalogować i zgłoszenie musi być dodane od strony zamówienia

Ponieważ klienci nie posiadający konta nie mogą się na nie zalogować stworzone zostało oddzielne menu umożliwiające dodanie zgłoszenia

Zamiast logowania wskazanie zamówienia do którego dodane będzie zgłoszenie

Wskazanie zwracanego produktu
|